İYİ ZAMAN GEÇİRMEK İÇİN FULL FİLM İZLEYİN

Pek çok kişi için değişen bir kavram olsa da, iyi zaman geçirmek denince akla hemen herkesin sevdiği şeyler gelir. Kişiler psikolojik olarak daha iyi hissettikleri ortamlarda bulunmayı, keyifle yapabilecekleri aktivitelere zaman ayırmayı her zaman tercih ederler. Siz de bu yönde hayatınızı değiştirebilir, zamanı iyi kullanabilir ve tabi ki Türkçe dublaj esmer porno izle seçeneklerimiz sayesinde her akşam kendinize harika bir sinema keyfi yaşatabilirsiniz. Üstelik bu keyfi tek başınıza yaşamanın dışında, sevdiğiniz insanlarla da paylaşabilirsiniz. İster yatakta, ister oturma odanızda günün stresini hemen bizimle atmaya başlayın.
İyi zaman geçirmek için günün bir kısmını spora ayırabilir ve atacağınız toksinler sayesinde aynı zamanda fazla kilolarınızdan kurtulabilir ve pek tabi ki sağlığınız için de en uygun şekilde yaşamaya başlamış olursunuz. Altyazılı gay porno izleyerek de yabancı dil bilginizi geliştirebilir, aynı zamanda da harika porno filmler izleyerek kendinizi çok daha iyi hissedebilirsiniz.
Sitemizden izleyeceğiniz
hardpornoizle.com filmler keyfinizi bozmak yerine, size sorunsuz şekilde full izle seçenekleri de sunduğundan dolayı sinema keyfiniz de asla bozguna uğramayacak ve siz de iyi hissedecek ekstradan bir seçeneğe sahip olacaksınız.

Şeyda Ve Ben

Ben 16 yaşında bir gencim şeyda bizim sınıftaki en sexy kızdı bazen sınıfta bacak bacak üstüne atardı ve her şey medana çıkardı buda beni çıldırtırdı neyse bi gün ben ve bi arkadaşım şeydaya bir plan kurduk onu azdırıp sikicektik ve okulun son günleriydi ben ve arkadaşım sınıfta yanlızdık daha sonra şeyda yanımıza geldi hava çok sıcaktı ben ve arkadaşım şeydaya bişey içermisin diye sorduk oda kola istedi ben ve arkadaşım kantinden kola almaya gittik hazırladığımız planı yapacaktık arkadaşımın aldığı azdırıcı hapı kolanın içine attık ve sınıfa geldik şeydaya verdik şeyda kolayı içtikten 15 dk sonra benim yanıma geldi ve elimi dizine doğru attı ben çok azmıştım sikim taş gibi olmuştu sonra şeyda eteğini çıkardı ne görimtanga gimiş tanga beni çok azdırmıştı hemen dudaklarına yapıştım ve deliler gibi seviştik ve daha sonra benim yarağımı yalamaya başladı ve osırada arkadaşımda onun götüne vermeye başladı ve daha sonra yerdeğiştirdik sıra amına gelmişti ilk çok korktum ama sonra birden yarrağımı alıp amına soktu ve ahh diye bağırıdı 1 saat sikitikten sonra ayrıldık ve her hafta sikişiyoruz…

benimle sikişmek isteyen kişiler

xxxdelikanlıxxx@hotmail.com

MUHTEŞEM GECE

Merhaba yazılan hikayeleri okudum ve çok tahrik oldum.başımdan geşembi olayı size anlatmak istiyorum

bundan 2 sene önce üniversitede biriyle çıkmaya başladım.Sevgilim evde kalıyordu bende yurtta. yanında kalan arkadaşlarının sevgilileri sürekli onlarda kalıyordu özkan benide çağırıyordu ama ben yurtta kaldığım için sorun olur diye istemiyordum. Yurdun yakınlarında biyerlerde oturuyorduk hep.Ona çok bağlanmıştım ve çok seviyordum.Birgün beraber kaldığı arkadaşlarından birinin doğum günü olduğunu söyledi ve beni yanlız bırakma sende gel akşam geç olmadan seni yurda bırakırım dedi. Tabi bende kabul ettim. okadar çok sevindiki bana teşekkür edip dudaklarıma yapıştı çoğu kez beni öpmüştü ama busefer çok farklıydı dudaklarımı öpmüyor sanki yiyordu adeta. Beni yurttan alıp eve götürdü. Biz gittiğimizde parti başlamıştı Biraz arkadaşlarının yanında oturduktan sonra bana benim odaya gidelim orada oturalım burası rahat değil dedi. Bende kabul ettim ve gittik. Ben onun gögsünün üzerine yattım bu benim çok hoşuma gidiyor. Çok güzel bi dans müziği çalmaya başladı özkanda bana dans edelimmi diye sordu. Dans etmeye başladık. Özkan beni kendine yavaş yavaş çekmeye başladı. Başını omuzuma koydu ve 2dk sonra falan beni boynumdan yumuşak ve yavaş yavaş öpücükler kondurmaya başladı. öpüyor ve penisini benim vajinama deydiriyor hatta sürtüyordu. ilk başta rahatsız oldum ama sonra hoşuma gitmeye başladı ve ona sımsıkı sarıldım uzun süre buışekilde birbirimizi tahrik ettik, ellerini bazen kalçamda gezdiriyordu.Bende onu öpmeye başladım. Vücütlarımız sanki yerdeğiştirmiş gibiydi onun vücudu bende benimki de onda gibiydi. saat çok çabuk geçmiş yurdun kapanmasına da 15 dk kalmıştı yetişemicektim. özkanda burda kal bu gece yurdu arayıp arkadaşının hastalandığını yanında kalacağını söylersin dedi. Bende tamam deyip aradım çok kolay oldu izin almıştım. o gece geç saate kadar oturduk alkolün etkisinde herkes yatmıştı etraf çok sessizdi. Bende kıyafet getirmediğim için onunkileri giydim. onun yatagında ikimiz yatıyorduk çok güzeldi ona sarıldım. bi anda ikimizde birbirimize döndük ve öpüşmeye başladık dakikalarca sürdü aynı zamanda özkanın elide gögsümde geziniyordu. arada boynuma doğru iniyor ve öpüyor du, kulak mememi emmeye başladı özkan emdikçe çıldırıyordım.Sonra üzerime çıktı ve penisini vajinamda hissettim çok sertti adeta taş gibi olmuştu.üzerimde ileri geri gitmeye başladı ona sarıldım ve bende gidip gelmeye başladım ikimiznde nefes alışları hızlandı ikimizde ohh ohh diye seslenmeye başladık.Gerçekten oohhhh yani yazarken bile etkileniyorum amım sulanmaya başladı. Neyse özkan istersen üzerimdekileri çıkarabileceğimi söyledi.Bense biraz tedirgindim çıkarayım ama fazla ileri gitmicez dedim. oda kabul etti birbirimiz soymaya başadık. Hem soyuyor hemde şehvetle birbirimizi öpüyorduk.Beni yatağa yatırıp büyük ve iri gögüslerimi(85 lik) Yalamaya başladı. memelerimin uçlarına diliyle dokundukça beni delirtiyordu çok muhteşem bişey. Eliyle vajınamı okşamaya başladı zaten sulanmıştıda. okşadıkça oh ohhhhh ohhhhh diye inliyordum. diğer yandan da gögüslerimi emiyor hatta yutuyordu.bense zevkten kımıldayamıyordum. kendimi kaybetmiştim sanki. 1 veya 2 kere penisini vajinama sürttü. sonrada sıra sende diyerek penisini bana gösterdi. yataga sırt üstü uzandı taş gibi kalkmış olan penisini büyük bir zevkle yalamaya başladım uçuna dilimi nazik ve yavaş yavaş dil uçyla yalarken öyle sesler çıkartıyorduki beni dahada çıldırtıyordu.Gözlerini kapamış sanki uçuyordu zevkten. yalarken ufak ısırklr atıyordum ozaman dahada tahrik oluyor ve buda benim çok hoşuma gidiyordu. Tekrar benim üzerimeçıktı gögüslerimin uçlarını tekrardan yalamaya başladıbende onun penisini elimlşe oynuyordum dilini mememin etrafınd öyle ustca gezdiriyorduki anlatamam size.penisi vajinama değiyor ve ileri geri gidip geliyordu. ohhhhhhhhhh çok zevkli yappp özkanım özkanın o hareketleri beni çıldırttı inlemeye bagırmaya başladım çok zevk alıyordum. Vajina sulandı ve sikilmey hazırdı küçük özkanı bekliyodu. Dayanamıyordum artık tabi özkanda içime girmemek için kendini zor tutuyordu. Özkana içime girmesini söyledim oda tamam deyip eliyle vajinamı okşamaya başladı biryandanda dudaklarıma yapıştı öpmeye başladı. Sonra bacaklarımı ayırdı, penisini yavaş yavaş sokuyordu hissediyordum uç kısmı girmişti yavaş yavaş sokuyo du aniden hızlı bir şekil köküne kadar girmi ve ben çığlık atmaaya başladım artık içimdeydi gelip gidiyordu hem acı hissediyordum hemde zevk. hızlı hızlı içimde gelip gidiyordu ve ohhhhhh içi çok sıcak diyordu.. hemen çıkartıp ağzıma boşaldı sonrda benim vajinamı parmaklarını sokarak benide boşalttı ve vajinamı yaladı. biraz yanyan yattık. doymamıştı galiba tekrar gögüslerimi ellemeye başladı bende onun penisini okşadım yine penisi taş gibi oldu. bu kez ben onun üzerindeydimpenisin hem yalıyor hem okşuyordum. sonra onun dudaklarından öpmeye başladım kulağına doğru indim yaladım yaladım. ve kulagına canım sevgilim şimdi sıra bende diyerek penisini elime aldım vajinama yavaş yavaş soktum. biraz girdi.. o içime doğru girdikçe zevk alıyordum. üzerinde zıplamaya başladım özkansa zevketen gözlerini kapamış sanki uçuyordu. ve bana şöyle diyordu bitanem devam et ohhhhhhhhhhhhhh harikasın hızlı hızlı ohhhh ohhhhhh. ben boşalmıştım ve oda boşaldı sabaha kadar böyle devamettik hiç yorulmadan ve bıkmadan. Sonra beraber banyoya girdik orada da devam ettik ıslak vücutlarımız birbirine deyiyor.çok güzeldi bu yaptığımdan hiç pişman değilim bunları yazarken tekrar yaşadım özkan şimdi yanımda olsa aynı şeyleri yapardım tekrar.

bana anlatmak istediğiniz hikayelerini olursa buraya mail atabilirsiniz bekliyorum canlarım karşılıklı olarak birbirimizi tahrik ederiz.. s_tektanem_s@hotmail.com

Komsunun Kızı

Bir gün komsunu kızı bizm eve geldı evde kimse yoktu msn arkadasımla konusacam dedı daha sorada konusmaya basladı bnde fanta getırdım o mukemmel goguslerı gozukuyordu.neye bakıyorsun dedı.hiç dedı bir daha baktım ve anladı istiyormusn dedı evet dedım ilk once elımı tuttu ve goguslerıne goturdu daha sora soyundu ve yalamaya basladı.bnde goguslerını ellıyorum sora yatırdım ve gotten sokmaya basladım gitgeller arttı.ve o sırada kapı çaldı açtıgımda arkadası gelmıstı.bizi o halde gordu bişi demedı ve o da soyundu bn onu sıkerken komsunun kızınıda ellıyordum ve bu 1 saat kadar surdu ve artık gitmeliyiz dedı,gittiler ama komsunu kızı her gelısınde sıkıyordum.

Aşka Düşkün

Merhaba ben Aydından serkan 32 yaşındayım. bir şirkette uzun yıllardır satınalmada çalışıyorum.bundan 3 yıl önce şirkettin idari kadrosunda görevlendirlimek üzere bir bayan geldi tesadüfen bina girişinde tanıştık henüz 17 yaşıda diyebilirim çok şeker çok tatlı birşeydi görür görmez etkilendim doğrusu ı da güzelliğinin

farkında olacakki hiç kimseyle muhatap bile olmuyor ve çok kasıntıydı neyse personel müdürlüğüne gitti ve hemen işe başlattılar tabi o kadarla kaldı bu hadise benim için iki üç ay geçti ve şirket te tekrar karşılaştık ve bir merhaba demek geliverdi içimden dedim ve merhaba onunda cevap vermesi çok hoşuma gitti neyse biz böyle zaman zaman karşlışmalarda merhabalar demeye başladık ve bir gün akşam işi çıkışı otobüs durağında gördüm bir sakıncası yoksa benim onu bırakabileceğimi söyledim ve hemen atladı otomobile ve teşekkür ederim zahmet etmeseydiniz dedi (ne zahmeti o anı bekliyordum hep.) problem değil falan derken ismi ebru idi bir sakıncası yoksa akşamları bende o tarafına gidiyorum sizi bırakabilirim dedim sakınca sı olmadığını hatta seviniirim neden olmasın dedi o an inanılmaz mutlu oldum böyle iş çıkışları eve bırakırken ebruyu çaktırmadan vücuduna bakıyordum baktikça da kuduruyordum olağanüstü güzel bacaklar vardı hele o minileri giydiği günler yokmu deliriyordum iş çıkışlarını sabırsızlıkla beklemeye başlamıştım ve aradan da bir iki ay geçmişti tabi bir akşam çıkışta kahve içmek istersen bildiğim bir yer var hem sohbet ederiz dedim ve kırmadı beni kabul etti neyse bir kafeye gittik sohbet ederken ellerinin güzelliği dikkatimi çekti ve gerçekten çok güzel ellerinin olduğunu söyledim teşekkür etti.

sohbet ederken gözlerimin içine baktığını fark ettim neyse bu arada istem dışı bir an elini tutuverdim ne yaptığımı bilmeden sanırım hoşuna gitti ve hiç tepki vermedi bu durum acayip hoşuma gitmişti. ve fırsat buldukça elini tutmaya ve öpmeye başlamıştım o kadar körpecikti ki serçe gibi geliyordu bana derken bir gün onunla adalara gittik ve o gün hayatımın en güzel günü olmuştu onunla deliler gibi şeviştik herşey kendiliğinde gelişiverdi özel olarak onun için gitmemiştik oraya ama hem o hemde ben demekki öyle birşeyi yaşamak istiyordukki manyak bir şekilde sevişmiştik o adalarda bir otel odasında hiç unutamıyorum o gün onu heryerini yalamıştım kalçaları süperdi, ayakları, amı inanılmazdı saatlerce ayaklarını ve amını yaladım inanılmaz inliyordu o inledikçe ben azıyordum derken sikişmek istiyorum artık dedim ve bana henüz bakire olduğunu istersem arkadan yapabileceğimi söyledi ve çantasında bir krem çıkarıp benim dim dik yarrağımı sıvazlayıp bir güzel sür dü ve hadi arkadan sikişeim dedi anlaşılan baya bi haırlamıştı kendini ve şikişmeye başladık onu götünden tam üş defa siktim ve o akşam arabaya bindiğimizde götüm acıyor diye bir o yana bir bu yana dönüp duruyordu. böyle bir günü aslında bende pek düşünmemiştim ve güzel bir gün geçirdik bu arada zaman zaman birlikte ama arkadan veriyor ve ilk önce o güzel ayaklarını yalattırıyor bana.

Aydından azgın serkanxxxx

(free35tr@yahoo.com)

-YAkısıklı Izmirli Jigolo Hakan

Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklarını sordum İzmir dediler yerde anlastık kızlar bi ew ayarlıcaklardı kızlara once sızı gormem gerekıyo dedım msnde camlı yada kadincanormla dısarıda bı yerde bulusalım dedım tamam dedıler msne gırdıler konustuk ne zaman olcanı ayarlıyalım dedım gunu ve saatı ayarladık kızlar camı actılar 2 sıde guzellerdı nese werdıklerı adrese gıttım kapıyı catılar 2 sıde kapıda karsıladılar benı 2 sınınde ustunde mını ıcı bellı olan gecelıkler vardı altlarındada tanga vucutları mukemmeldı neden benı cagırdınız dıye sordum baksa bı arkadasımız senı cok tavsıye ettı bızde denemek ıstedık dedıler pekı dedım ıcerı goturduler kolumdan tutarak yataga fırlattılar benı bırden ustume saldırmaya basladılar her yerımı opmeye hemencecık cıkardılar ustumdekılerı bı baksırım kaldı bende onların ustundekı gecelıklerı cıkardım bırı ust taraftan dıgerıde alt tarafdan opmeye yalamaya basladılar ısımlerı duygula fılızmıs duygu dudaklarıma yapıtsı uzun uzun opusuyoduk filizde baksırımın ustunde benımkıle oynuo kendıne surtuyodu cıkarıom baksırını dedı sen bılırsın dedım cektı cıkardı baksırımı azına aldı benımkını emmeye basladı bıraz acemıdı ama dudakları ve dılıyle yalaması cok tahrık edıcıdı yeter bosaltıcanız benı kızlar dedım pozısyon degıstırdık fılız uzandı a… yalamaya basladım dudaklarımla ve dılımle a…. heryerını yalıyodum elımıde kullanıyodum bıryandanda hafıf hafıf parmagımı da sokmaya basladım fılız zevkten ınlemeye basladı duygu ıse a…. Fılızın azına vermıstı fılızde dılıyle ve dudaklarıyla ınletıyodu duyguyu 2 sıde ınlıyodu cok tahrık olmustum fılız kasılmaya basladı suratıma bosaldı yalamaya devam ettım zevkten cıldırmıstı resmen bosalırken zevk cılıkları atıyodu cok guzel devam et sakın bırakma dıyodu parmagımla ve dılımı hızlı bı sekılde sosuk cıkarmaya basladım bı yandanda yalıyodum fılız dayanamadı kısa bı sure sonra gıne bosaldı ben fılızı bosaltırken fılızde duyguyu bosalttı 2 sının zevk ınıltılerı benı bastan cıkarmıs cıldırtmıstı hadı gır ıcıme demeye basladı fılız ıcımde ıstıyom senınkını dedı tamam dedım yavasca a.. kafasını surtuyodum benımkının hafıf sokup kafasını cıkarıyodum surtup gezdırıodum a… ustunde fılız bagırmaya basladı yeter artık nlur sok demeye basladı dayanamadı tuttu elıyle ıcıne soktu benımkını bıraz sıktı acıttı ıcıne gırdım ohhhhh dedı devam et cok guzel dıye ınlemeye basladı hızlı bı sekılde pompalamaya devam ettım fılızde duyguyu yalamaya devam edıyodu bu arada a…. sular seller goturuyodu fılızın vıcık vıcıktı gıdıp geldıkce cap cup sesler gelmeye basladı bıraz hızlı bı sekılde gıdıp gelmeye basldımzevkten bagırıyodu cıglık atıyodu fılız dayanamadı bosaldı duygu yeter bırazda ben tadına bakıcam dedı hemen yerını aldı duygunun a… kıvamına gelmıstı bırazda bırazda onunkını yalamaya basladım bır yandan dılım dudaklarımla bı yandanda parmagımın gırıp cıkması hızlı bı sekılde kasılmaya basladı duygu hemen cekıldım a… dayadım yavasca ıcerı gırdım bıraz sonrada dıbını kokledım 2 ,3 kere gıttım geldım cok fecı bosaldı duygu resmen cemse gıbı fıskırdı zevkten ucuyodu duygu hıc cıkarmadan dahada hızlı gıtmeye basladım zevk cıglıkları atıyodu fılızde gous uclarımı yalıyodu hızlı gıtmemden bagırmaya cıldırmaya basladı duygu bu arada bendebosalmamak ıcın kendımı sıkıyodum ahhh bosalcam dedım 2 sıde yutmak ıstedıler2 sınınde suratına bosaldım 2 sıde yalamaya basladılar bırı yumurtalarımı dıgerıde y… yalıyodu 10 dakka felan yaladılar cok fecı oldum yeter bosaltıcanız gene dedım bu sefer ben uzandım fılız sıra bende ben ıstıom dedı bu sefer oda ustume oturdu duyguda a… kafama doru getırdı onu yalıyodum fılız ıse a… yerlerstırdı benımkının ustunde zıplamaya basladı kap kaygan olmustu zaten ustumde cok guzel zıplıodu bı yandanda duyguyu yalıyarak cıldırtıodum saatlerde deısık pozısyonlar denıyerek yaptık ben ıyıce yorulduktan sonra 2 sınıde yalıyarak bosalttım 2 sıde hayatlarında bukadar guzel vakıt gecırmedıklerını soledıler bende cok muthıs zevk almıstım arada benım tadıma bakmak ıstedıklerınde cagırırlar canları ben tadıma bakmak ıstedıklerınde sonrakı gıdıslerımı ve baksa yasadım anılarımıda sonra anlatırım elım baya yoruldu yaz yaz be yav heee bu arada her yastan bayan gorup tanımsak bırlıkte olmak ısterse msnımı ekleyebılırsınız kendınızede arkadaslarınızada gurup seklınde 2 ,3 yada daha fazla kızada gelırım bıdakı yazılarımda gorusuruz ızmırden yakısıqlı jigolohakan

izmir_h_@hotmail.com

izmirli_jigolo133@hotmail.com

Okulda

Yasadıgım olay bundan bundan 4 ay önce oldu ben okul nöbetçisiydim gülbeyaz diye bi kız da kantinde nöbetçi idi kız bana biraz kesikti ders zili çaldıgında herkes içeri girdi daha sonra gülbeyaz yanıma geldi biraz konuştuk daha sonra ona seni bi kere öpebilirmiyim dedim oda tamam dedi sonra onu bi kere öptüm öperken elim de boş durmuyordu biraz bacaklarını oksadım ikimizde cok zevk alıyorduk daha sonra biraz amını oksadım artık sikilecek kıvamına geldi bana ben tuvalete gidiyorum sende gel dedi o gitti bende hemen ondan sonra gittim gittigimde soyunmustu gittim biraz öpüstük daha sonra memelerini yaladım oradan amına geçtim birazda amını yaladım daha sonra oda benim yaragımı agzına alıp biraz yaladı sonra domaltıp götünden siktim daha sonra amında n siktim amı cok kıllıydı ilk soktugumda cok bagırdı daha sonrazevke gelınce sustu ben 2 defa oda 1 defa bosaldı işte 45 dakikada ancak bu kadar sikiştik daha sonra hergün okulda amını ellıyodum hala da sikişiyoruz

16 Lık Liseli Orospuyu Götünden Siktim

Ben 16 yaşında yakışklı bir erkeğim benim anlatıcağım olay 5 ay önce gerçekleşti bizim sınıfta sinem adında bir orospu vardı herkes onun götüne ve göğüserine hastaydı tabiki bende bir gün ders beden eğitimiydi herkes aşağı indi benle sinem dışında sinem test çözüyodu ben de test çözüyodum ama arada bir de sinemmin bacaklarına çaktırmadan bakıyodum (((beni tahrik ediyordu))) sinem fark etti çokmu istiyosun dedi(((ben kadincaanlamazlıktan gelip tekrar sordum)))benim amımı göğüslerimi ve götümü istiyomusun dedi ben de ewet dedim hemen dudaklarıma yapıştı bende hemen karşılık verdim 15-20 dakika bu böyle devam etti daha sonra profesyonel gibi yarrağımı sakso yapmaya başladı bende dolgun göğüslerini yalamaya başladım bakiree misin diye sordum ewet dedi ama amımda sik dedi bende hırsla amaına soktum sinem inliyodu `YAPMA AHHHHHHHHH`diye bağırıyodu ben bağırışmalara aldırmadan sokuyodum yarım saat amaından siktim sıra geldi götüne ama götü daracıktı btükrükleyip sokmaya başladım `AHHHHHHHHH SOKMA ÇOK ACIYO`diye bağırıyodu bu sesten dolayı naz yanımıza geldi benide sikersen kimseye söylemem dedi bende seve seve olur dedim hafta 4-5 defa sinem ve naz ı sikiyorum SİKİLMEK İSTEYEN KIZLAR VE BAYANLAR beni msn adresine eklesin canberk_017@hotmail.com

1 ERKEK 2 KIZ

Gunlerden salı idi o gun beden var dı. Ben sınıfa çıkmıştım,arkamdan seven oral ve buse donmez girdi benim yarrak havalandı…sevenın yanına gıttım.Sana bişe diyebilir evet diye bilirmisin dedi benimle sevişirmisin

dedim??? Buse yanımıza gelip noldu bişe yok dedim! sevene sordu sevende bana dediki benimle SİKİSİRMİSİN dedi buse şaşırdı.Seven yanıma gelıp evet dedı heme dudagın dan kapıp opmeye başladım buse gelıp benım şeyimi tuttu ve bende yapmak istıyorum dedi ikisini birden soydum sevenin malı guzel oldugu için yaragımı onun amına soktun.Biryandan da busenın amını yalı yorum. İkisi birlikte benim osmanı yalamaya başladı ve ben onu agzına boşalaldım ve agzı döl olmuştu.VE ben çok zevke Gelmiştik ogunu unutmayacan SENİN BACİN VARSA ONUNDA AMINI SİKECEM?*?*?????****?*???***????

Lisede

Okul bitmek üzereydi sınıflar bomboştu pek kimse gelmiyordu son gunler oldugu ıcın o gun okula hıç gıdesım yoktu zorlada olsa gıttım sınıfa gırdım arka sırada ayşe vardı sınıfımızın yuzune pek bakılmayan kızlarındandı fazka guzel sayılmazdı ama o müthis gögusleriyle kapatıyordu durumu.Arka sıraya geçmis yaklaşan öss ye hazırlanıyordu.Yanına gıttım bıraz sohbet ettik nasıl gıdıyo gıbısınden.sınıfa bırkaç kisi daha geldı ama fazla kımse yok diye evlerine gittiler ikimiz kalmıstık.tenefüs oldu koridorlar bile boştu zil çaldı o elinde dondurmayla döndü sınıfa bir yalayısı vardı görmeliydiniz sırasına geçti hem dondurma yalıyor hemde soru çözüyordu.sikim kalkmaya başladı yavas yavas sıralarımız yakındı görecek dıye endişelendim kumaş pantalondan belli oluyordu çünkü.düzeltirken bana baktıgını farkettim biraz oynayayım diye dusundum bakalalım ne yapacak sikimi ellemeye başladım gizli gizli bakıyordu.Bi ara dondurmasını yalamayı bıraktı etegine birkaç damla damladı söyledim üzerine döküldü diye.sıcaktan cok eriyo dedi buraya kadar hersey normal taki su sözü duyana kadar dondurmamda gözün kaldıysa ilk önce etegımı temızlemen gererkiyo.Heyecanlandım yanına yaklaştım etegine doğru eğidim ve yaladım bundan bile tahrik olmustu anlamistım artık bu kız azmıs atesini söndürmemi istiyo elimi eteginin altına soktum ve bacaklarını vede amcıgını oksamaya basladım kız kendınden gecıyordu çok açtı belli.elini sikimin üstüne koydu ellemeye çekiniyordu sikimi dısarı cıkardım eline verdim tükürükleyip oksamasını söyledim benden cesaretle eline aldı ucuna tukurecekdi kı uyardım öyle degil ağzına al dedim ilk başta nasıl yapıldıgını bılmıyorum dedi bende demin dondurmayı nasıl yalıyorsan öyle yap dedim güldü ve ağzına aldı başını yalamaya başladı tutamadım kendımı ağzına bır posta bosaldım.döllerimi yuttu yuzu bıraz burustu ama hosuna gıttı sıkım kazık gıbı olmustu ounda amını ıyıce sulandırmıstım.ilerlemek istiyormusun diye sordum oda tamam dedi kilotunu indırdım amcıgını yenı traş etmıstı belliydi kaymak gıbıydı sıraya domalttım ben ayaktaydım bıraz oksadım amcıgını sonra sıkımı surtmeye basladım amcıgına sular akıyordu amcıgındansikimi yavasca soktum amcıgına kız ohhlamaya başladı sasırdım bakire zannediyordum ama degılmıs bırsey soylemedım daha ıyıydı sokup çıkarmaya başladım yumurtalıklarım kasıklarını çarpıyordu her sokusumda inlemeye basladı sessız olmasını soyledim oda sesını kıstı.bıraz boyle sikiştik ikiimzde bosaldık sonra onu kucagıma aldım sıraya oturdum kalçalarından kavradım zıplatmaya basladım o kocaman gögusler karsımda dans edıyordu yalamaya basladım hosuna gıttı hızlı hızlı zıplamaya basladı sonra amcıgının kasıldıgını hısstettım boşalmıstı ama ben bırkez daha bosalmak ıstoyordum kafasını sıkıme dogru egdım agzına verdım bogazına kadar bastırıyordum cok zevklıydı bosalmak uzereyken bana hadı ver onları bana dedi bır kez daha ağzına bosaldım bıraz dinlendıkten sonra ıkımızde tuvalete gıttık ustumuze ceki duzen verdik sonra zil çaldı istiklal marsını okuduk evlere gittik akşam aradım bıraz konustuk okula bı daha gelmeyecegını dersanye gıdecegenın soyledı o gunden bahsetmedık sonra tatıle gırdık bıdaha görüsmedik .anlattıgım olay tamamen gerçektir birsey itiraf edeyim bende daha sonra öğrendim kız epey ünlüymüs piyasada bana oyun oynamıs.